Kérdezz közvetlenül az eladótól! Így kaphatsz a leggyorsabban választ felmerülő kérdéseidre.
Ehhez használd a terméklapon a gombot! Töltsd ki a felugró ablakban a mezőket, nyomd meg a gombot, és amint érkezik válasz az eladótól, e-mailben értesítünk Téged.
Használd ezt a funkciót, ha bármilyen kérdésed van a termékről vagy a szolgáltatásról!
Például, ha tudni szeretnéd, hogy:
...az általad kiválasztott termékből más szín / típus / méret, stb. elérhető-e,
...a kiválasztott időpontban van-e szabad hely a szolgáltatónál (szálloda, szépségszalon, stb.),
...terméklapon nem szereplő, feláras szolgáltatásokat tudsz-e kérni, stb.
A terméklapokon igyekszünk minél több hasznos információt feltüntetni a termékről/szolgáltatásról, megválaszolatlan kérdések azonban így is maradhatnak. Ha felmerülő kérdésedre a leírásban nem találsz választ, kérdezz bátran!
Használd a gombot a terméklapon, így közvetlenül az eladóval / szolgáltatóval léphetsz kapcsolatba.
A Lealkudtuk nem küld kupont, neked kell felvenned a kapcsolatot a szolgáltatóval. Megrendelést követően egy vásárlási értesítőt kapsz emailben, amelyben az eladó / szolgáltató elérhetőségeit is megtalálod.
Előfordul, hogy a visszaigazoló levelek a Promóciók fül alá kerülnek (Gmail-es e-mail címek esetén), ritkán pedig a spam mappában landolnak, ezért kérjük, ezeket a mappákat is ellenőrizd leveleződben.
Amennyiben itt sem találod a visszaigazoló levelet, kérjük, add meg nekünk rendelésazonosítódat, mely alapján elküldjük neked az eladó levelét.
Kérjük, jelezd a szolgáltatónak / eladónak, hogy elállsz a vásárlástól, valamint hívd fel figyelmét, hogy ezt felénk is jelezze.
Előfordul, hogy a visszaigazoló levelek a Promóciók fül alá kerülnek (Gmail-es e-mail címek esetén), ritkán pedig a spam mappában landolnak, ezért kérjük, ezeket a mappákat is ellenőrizd leveleződben.
Amennyiben itt sem találod a visszaigazoló levelet, kérjük, add meg nekünk rendelésazonosítódat, mely alapján elküldjük neked az eladó levelét.
Sajnos nincs lehetőséged egyszerre több eladótól vásárolni. Amennyiben többféle terméket vagy több eladótól is szeretnél vásárolni, külön-külön tudod megrendelni őket.
Ne aggódj, ebben az esetben általában nem kell többször kifizetned a szállítási költséget. Természetesen lehetnek kivételek (pl. nagy súlyú termékek esetén), így a legjobb, ha ilyenkor még vásárlás előtt megkérdezed az eladót a pontos szállítási költségről. Ezt a terméklap gombjára kattintva tudod megtenni.
Amennyiben azt tapasztalod, hogy az eladó nem reagál emailes megkeresésedre, és a telefont sem veszi fel, kérjük, jelezd nekünk, hogy mielőbb felvehessük vele a kapcsolatot.
Az átvételi módok eladónként, sőt, akár ajánlatonként is változhatnak, így a kiválasztott termék átvételéről minden esetben az adott terméklapon találsz információt.
A kiválasztott ajánlat termékoldalán, a szállítási információk résznél tájékozódhatsz a szállítási lehetőségekről, azok költségeiről, valamint az átvételi helyszínekről.
Az elfogadott fizetési módok eladónként, sőt, akár ajánlatonként is változhatnak, így mindig az adott terméklapon találsz erre vonatkozó információt.
A kiválasztott ajánlat termékoldalán, a szállítási információk résznél tájékozódhatsz a fizetési módokról
Elképzelhető, hogy véletlenül többször adtad le megrendelésedet. Jó, ha tudod, hogy az is rendelésnek minősül, ha bezárod az Online fizetés bankkártyával ablakot, mert ellenőrizni szeretnél valamit, mielőtt fizetnél. Ha bizonytalan vagy, vedd fel velünk bátran a kapcsolatot, és ellenőrizzük rendelésedet.
A várható kiszállítási időt megtalálod a terméklapon. Ha a már megrendelt termék érkezésével kapcsolatban szeretnél érdeklődni, vedd fel a kapcsolatot az eladóval (a vásárlási értesítőben található elérhetőségek valamelyikén).
Ha nem érkezett meg a termék, a legvalószínűbb, hogy az eladóhoz nagyszámú rendelés futott be rövid idő alatt, ami miatt megnövekedett a rendelések feldolgozási ideje. Vedd fel a kapcsolatot az eladóval (a vásárlási értesítőben található elérhetőségek valamelyikén), hogy megtudd, mikorra várhatod a csomagot.
Kérjük, ebben az esetben írj emailt közvetlenül a SimplePay-nek az ugyfelszolgalat@simple.hu email címre.
Előfordul, hogy a vásárlási értesítő a spam mappába érkezik, így érdemes először itt ellenőrizned. Akkor sincs gond, ha itt nem találod. Átutalás esetén ugyanis az utalási idő és a tranzakció jóváhagyása kicsit meghosszabbíthatja az értesítő email kiküldésének idejét.
Amennyiben ajánlatunknál azt látod, hogy Ez az ajánlat sajnos lejárt, úgy sajnos már nincsen lehetőséged megvásárolni a terméket. Ilyenkor azonban érdemes továbbra is figyelned az oldalt, hiszen a legnépszerűbb ajánlatokat közkívánatra gyakran újra elérhetővé tesszük.
Ha nem szeretnél lemaradni az új ajánlatokról, iratkozz fel hírlevelünkre ide kattintva!
A terméklapon található szállítási információk résznél találod az erre vonatkozó információt. Ha további kérdésed lenne a garanciát illetően, tedd fel kérdésed közvetlenül az eladónak: kattints a gombra az adott terméklapon.
A hibás terméket az eladónak tudod visszaküldeni, illetve a garanciát illető kérdésekben is ő tud neked segíteni. Kérjük, ilyen esetekben mielőbb vedd fel a kapcsolatot az eladóval a vásárlási értesítőben található elérhetőségek valamelyikén.